Onze waardes.

Make the difference.

Het verschil maken, dat doen we samen.

Het verschil maken voor elkaar. Voor onze klanten. Voor onze leveranciers, onze aandeelhouders en voor de maatschappij. Voor jouw vraagstukken op het gebied van verpakkingen, disposables en hygiëneproducten in de food en non-food sector. Van concept en proces tot logistiek en distributie. We ontzorgen jou in de gehele keten. We willen weten en vooral begrijpen waar jij dagelijks mee te maken hebt, zodat we passende oplossingen kunnen aanbieden. Dit doen we door mee te denken en mee te praten. Zo tillen we duurzaamheid naar een hoger niveau en maken we processen efficiënter. Opdat wij op onze beurt samen de wereld verrassen.

Bunzl Retail & Industry. Make the difference.

Nieuwsgierig

Bij Bunzl weten we precies waar we goed in zijn en kennen we onze kracht. We vinden het belangrijk om altijd nieuwsgierig te blijven. We nemen daarom niets zomaar voor lief en om te kunnen groeien, leren we graag bij. Over de business van onze klanten. En over de behoeften van hun klanten. Dat vraagt om betrokkenheid. En het delen van kennis. We willen weten en vooral begrijpen waar iedereen dagelijks mee te maken heeft, zodat we passende oplossingen kunnen aanbieden. Voor concept en proces. Dit doen we door mee te denken en mee te praten. Door nieuwe technologische oplossingen toe te passen of, nog beter, deze zelf te ontwikkelen. Hierbij willen we naar buiten blijven kijken en ons laten verrassen door de wereld. Leren van inzichten in de markt en sentimenten in de maatschappij, om zo onszelf te blijven toetsen. Onze onafhankelijkheid te kunnen borgen. Om bij veranderingen op de juiste manier mee te bewegen en hierbij altijd uit te gaan van eigen kracht. Opdat wij op onze beurt onze klanten zelf ook zullen verrassen.

Slim

Bij Bunzl vinden we dat er geen domme vragen zijn. Noch zijn er slechte ideeën. Wat ons betreft heeft een oplossing niet altijd een probleem nodig. Of een antwoord een vraag. Zelfs het kleinste idee kan grote impact hebben. Op een werkproces, een volledige organisatie of heel concreet, op bedrijfsgroei. Game-changing uitkomsten beginnen bij ons vaak met een bescheiden inzicht. Met een slim idee. De inhoud áchter de verpakking. Door verder te blikken dan onze neus lang is, zien we kansen en zullen we onszelf blijven ontwikkelen. Zo kunnen we de verwachtingen keer op keer overtreffen. Door af en toe uit onze comfortzone te stappen ontstaat er bewegingsvrijheid. Aan onze kant om te werken aan product- en procesinnovaties. Aan de kant van de klant én diens klant om daar direct van mee te profiteren. Zodat er uiteindelijk geen dag voorbij gaat, zonder Bunzl.

Gedreven

Bij Bunzl werkt iedereen vanuit zijn eigen, intrinsieke drive. Noem het passie, zo je wilt. We zijn trots op wie we zijn, fier op wat we doen. En op alles wat we samen nog gáán doen. Van logistiek tot sales. Van ICT tot finance. We zijn gedreven en willen allemaal vooruit; ‘je best doen’ is voor ons niet goed genoeg. We zorgen dat we het waarmaken. Dat we onszelf overtreffen. Dat zijn we verplicht aan onze klanten, maar vooral aan onszelf. Door goed te kijken, vragen te stellen en kritisch te blijven, kunnen we onszelf, onze klanten én de wereld blijven verrassen. Zo tillen we duurzaamheid naar een hoger niveau, maken we processen efficiënter en brengen we kosten omlaag. Dat levert iedereen rendement op. Van bedrijfsresultaat tot klantbeleving. Van omzetvergroting tot footprint-verkleining. Maar uiteindelijk begint het allemaal met werkplezier. Energie is bij ons zowel de start van alles wat we doen, als het resultaat.

Open

We doen wat we beloven en beloven wat we doen. Betrouwbaarheid is een groot goed. Onze achterkamertjes gebruiken we puur voor extra opslag, onze ellebogen louter om mouwen overheen te stropen. We zijn een open organisatie en hechten waarde aan transparantie, naar binnen en naar buiten toe. Kennis is er om gedeeld te worden. Relevante informatie over marktinzichten en productinnovaties maken wij daarom deel- en bespreekbaar. En dat vragen we ook van onze partners. Onze aanpak en werkwijze zijn helder, net als onze tarieven. We vinden het belangrijk dat opdrachtgevers begrijpen waarom iets kost wat het kost. Waar we klanten met onze oplossingen verrassen, mogen onze facturen dat vooral niet doen. Draagvlak voor de keuzes die we maken en de prijzen die we vragen is voor ons essentieel. We vinden dat een partnership alleen standhoudt, als iedereen die meedoet hier de vruchten van plukt. Ook daar zijn we open in.