VR als inspiratie op Horecava

15 december 2017

December 2017 – De wereld van food verandert. De consument verwacht steeds meer op het gebied van service, gemak en duurzaamheid, markten vloeien in elkaar over, digitalisering voert de boventoon. Als horecaondernemer of retailer moet je innovatief zijn en duurzaam werken. Hoe doe je dat? Hoe grijp je je kansen in een veranderende markt? Bunzl laat het van 8 tot en met 11 januari op unieke wijze zien op de Horecava. In stand 01.224 kunnen bezoekers letterlijk door een andere bril kijken en zich via virtual reality laten inspireren.

Kijk door een andere bril en zie nieuwe kansen

Als Horecava-bezoeker ben je op zoek naar kansen. Hoe verover of behoud je een plek in een veranderende markt? Soms helpt het om eens door een andere bril te kijken. Die kans krijgen bezoekers op de stand van Bunzl. Door middel van virtual reality worden bezoekers meegenomen naar verschillende plekken, die ze van dichtbij kunnen bekijken in 360º video's. Er zijn vier thema’s: Hospitality & Leisure, Innovation & Start-Ups, Retail en Duurzaamheid. Elk thema heeft een eigen unieke VR beleving.

Innovaties op de Horecava

Naast de unieke VR-ervaring toont Bunzl veel noviteiten in de stand: nieuwe producten, digitale innovaties, slimme oplossingen voor de groeiende markten van to-go en thuisbezorging, volledig ontzorgende concepten voor hospitality, leisure, foodretail en food-industry. Ook belangrijke trends als duurzaamheid en blurring komen in de stand uitgebreid aan bod.

Blurring in de markt én bij Bunzl

Blurring neemt steeds grotere vormen aan. Er openen steeds meer foodhallen waar retail en horeca mooi gemixt zijn, supermarkten openen foodcafé’s, horecazaken creëren ruimte voor retail. Blurring is geen trend, maar een blijvertje! Reden voor Bunzl Foodservice en Bunzl Retail & Industry om steeds vaker elkaars specialisten in te schakelen om hun klanten de beste oplossing te kunnen bieden. Van 8 tot en met 11 januari 2018 bundelen de Bunzl-bedrijven hun krachten op de Horecava om horecaondernemers en foodretailers hun unieke innovaties in hotellerie, leisure, to go, supermarkten en home delivery te laten zien.