Bekijk blurring door een andere bril op Horecava

27 november 2017

In de wereld van food neemt blurring steeds grotere vormen aan. In horeca-outlets is van alles te koop, in de supermarkt openen koffiecorners, hotels openen versmarkten… Blurring is geen trend, het is here to stay! Reden voor Bunzl Foodservice en Bunzl Retail & Industry om hun krachten te bundelen. Van 8 tot en met 11 januari 2018 staan ze samen op de Horecava (stand 01.224) en tonen ze horeca-ondernemers en foodretailers unieke innovaties in hotellerie, leisure, to go, supermarkten en home delivery.

 

Kansen in een veranderende markt: kijk door een andere bril

Als Horecava-bezoeker ben je op zoek naar kansen. Hoe verover of behoud je een stevige plek in een veranderende markt? Gasten komen niet alleen even hun maag vullen; klanten komen niet alleen geld uitgeven. Ze hebben hoge verwachtingen. Het gaat om beleving, een fijne sfeer, kwalitatieve en verse producten. De klant wil een ervaring opdoen. En dat is precies wat Bunzl doet op de Horecava: de zintuigen prikkelen. Een beleving creëren. Bezoekers van de Bunzl-stand worden uitgedaagd door een andere bril te kijken. Door anders te kijken, anders te denken en anders te doen, opent zich een hele nieuwe wereld.

Blurrend Bunzl

Het is uniek dat twee Bunzl-bedrijven samen op de Horecava staan. Maar het is ook een hele logische ontwikkeling in een markt waarin de grenzen tussen foodservice en retail steeds verder vervagen. Beide bedrijven schakelen elkaars specialisten steeds vaker in om hun klanten de beste oplossing te kunnen bieden.

Innovaties op de Horecava

Bunzl laat op de Horecava veel noviteiten zien: nieuwe producten, digitale innovaties, slimme oplossingen voor de groeiende markten van to-go en thuisbezorging, volledig ontzorgende concepten voor hospitality, leisure, foodretail en food-industry. Ook duurzaamheid is een belangrijk thema op de Bunzl-stand, waar de bezoeker kan uitzoeken hoe duurzaam hij onderneemt.